کاربر گرامی  خوش آمدید ... (   / ورود | ثبت نام  )
سبد خرید (0)
قوانین و مقررات

 

قوانین و مقررات 

 کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خرید از فروشگاه اینترنتی اس ان تی  به نشانی www.sntkala.com را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را بطور کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند. عضویت در سایت و یا خرید از آن دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

عضویت در فروشگاه اینترنتی اس ان تی کالا رایگان بوده و افراد حقیقی و حقوقی می توانند عضو سایت شوند. افراد برای عضویت در سایت و خرید از آن باید در هنگام خرید و یا در حالت عادی، به قسمت ثبت نام مراجعه کنند و بعد از تکمیل فرم ثبت نام به عضویت اس ان تی کالا درآیند .

 

کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده ، به هیچ وجه در اختیار دیگران قرار ندهد و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند با گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده ام ،  رمز عبور جدید در خواست کند و همچنین کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است .

 

به دلیل آنکه هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و اس ان تی کالا هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد .

کاربر عضو، پس از عضویت و اخذ رمز و کلمه عبور، حق خرید از سایت را دارد .

 

 

حق مالکيت معنوي                                                                                                           

 تمامی مطالب موجود در تارنمای اس ان تی کالا  و هر يک از خدمات و محصولات از اموال و دارائي هاي اين فروشگاه محسوب مي‏‌شود و حق نشر و استفاده تمامي مطالب موجود در انحصار اين تارنما مي باشد.

هرگونه استفاده از تصاوير و  نسخه برداري از محصولات بدون کسب مجوز ممنوع بوده و  پيگرد قانوني دارد.

 

فرایند خرید از فروشگاه اینترنتی اس ان تی کالا

ثبت نام و عضویت در سایت

جستجو، بررسی و انتخاب کالای موردنظر

ثبت سفارش خرید

انتخاب نشانی یا وارد نمودن نشانی جدید ارسال کالا

انتخاب روش ارسال و پرداخت مبلغ خرید صورتحساب

بررسی کامل ثبت خرید و تکمیل نهایی خرید

اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی جهت پرداخت وجه خرید

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از شرکت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد .

 تمامی کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی اس ان تی کالا، حسب مورد دارای مجوزهای لازم می باشد و اس ان تی کالا بر اصول و مقررات جمهوری اسلامی ایران پایبند است. لذا کاربران گرامی باید اصول اخلاقی را در گفتگوها، تبادلات نظرات، ارائه پیشنهادات و همچنین پیامهای ارسالی رعایت نمایند.

 

حريم خصوصي 

تمام تلاش ما و همکارانمان در فروشگاه بر اين است که محصولات با قيمت  و کيفيت  مناسب به دست مصرف کنندگان نهايي برسد.

فروشگاه ضمن احترامي که براي حريم شخصي کاربران قائل است، براي خريد، ثبت نظر يا استفاده از برخي امکانات وب سايت اطلاعاتي را از کاربران درخواست مي‌کند تا بتواند خدماتي امن و مطمئن را به خريداران ارائه نمايد. براي پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتي مانند آدرس، شماره تلفن و ايميل مورد نياز است و از آنجا که کليه فعاليت‌هاي فروشگاه قانوني و مبتني بر قوانين تجارت الکترونيک صورت مي‌گيرد و طي فرايند خريد، فاکتور رسمي صادر مي‌شود، از اين رو وارد کردن اطلاعاتي مانند نام و کد ملي براي اشخاص حقيقي يا کد اقتصادي و شناسه ملي براي اشخاص حقوقی لازم است. مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه تنها براي ارسال همان سفارش، از اين اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنين فروشگاه ممکن است براي ارتباط با مشتريان، بهينه سازي محتواي فروشگاه و تحقيقات بازاريابي از برخي اطلاعات استفاده کند و براي اطلاع رساني رويدادها و اخبار، خدمات و سرويس‌هاي ويژه يا پروموشن‌ها، براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه را در پروفايل خود لغو کنند.

فروشگاه ممکن است نقد و نظرهاي ارسالي کاربران را در راستاي رعايت قوانين وب سايت ويرايش یا حذف نماید. همچنين اگر نظر يا پيام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصاديق محتواي مجرمانه باشد، فروشگاه مي‌تواند از اطلاعات ثبت شده براي پيگيري قانوني استفاده کند.

حفظ و نگهداري رمز عبور بر عهده کاربران است و براي جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي، کاربران نبايد آن را براي شخص ديگري فاش کنند. فروشگاه هويت شخصي کاربران را محرمانه مي‌داند و اطلاعات شخصي آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگري منتقل نمي‌کند، مگر اينکه با حکم قانوني مجبور باشد در اختيار مراجع ذي‌صلاح قرار دهد.

در صورتي که تمايلي به دريافت ايميل‌ها و خبرنامه هاي ما نداريد مي توانيد بر روي کلمه لغو عضويت در انتهاي صفحه ايميل کليک کنيد.

فروشگاه براي حفاظت و نگهداري اطلاعات و حريم شخصي کاربران همه توان خود را به کار مي‌گيرد و اميدوار است که تجربه‌ي خريدي امن، راحت و خوشايند را براي همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال لطفا با اطلاعات تماس موجود در برگه ارتباط با ما ارتباط برقرار کنيد

 


تولید غیرقانونی- فروش و یا تجارت رسید کالا و خدمات که توسط شرکت ارسال شده ممنوع است و طبق مقررات قانونی با اقدام‌کننده آن برخورد می‌شود .


چنانچه حسب مورد به جای ایمیل از طریق پیام کوتاه و یا سند کاغذی استفاده شود در این صورت اسناد کاغذی و یا پیام کوتاه به جای پست الکترونیک اثری بر حقوق و تعهدات کاربر عضو ندارد .


 

 
  

ثبت سفارش
تعداد
عنوان