کاربر گرامی  خوش آمدید ... (   / ورود | ثبت نام  )
سبد خرید (0)

حمل و نقل کالا

با توجه به بيمه شدن محصولات و استفاده از بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‏‏‌هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند.
آسيب‏‏ ديدگي بايد حداکثر طي 48 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به پشتيبان سايت اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.
کالاي آسيب ديده و همه لوازم جانبي و متعلقات آن، بايد به همان شکلي که مشتري تحويل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و فاکتور خريد به پشتيبان سايت ارسال شود.
در صورتي که آسيب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد بازگردانده شود.
محصولاتي که با بيمه از طريق شرکت پست ارسال مي گردد، مشتري پس از اطمينان کافي از سالم بودن کالا مي تواند کالا را دريافت کند، در صورت مشاهده آسيب ديدگي مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد بازگردانده شود.
دريافت کالا از شرکت حمل کننده کالا نشان از صحت کالا هنگام ارسال مي باشد، در اين صورت استفاده نادرست پس از تحويل کالا مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت شامل حال اين ضمانت نمي باشد.

ثبت سفارش
تعداد
عنوان